tisdag 17 februari 2009

Extra tider.

Yes äntligen lyckades jag knycka lite extra tider på jobbet. Vill ha fet lön nästa gång. Så nu ska jag jobba onsdag-lördag. Förra veckan jobbade jag också en del extra så detta ser lovande ut må jag säga. Blir bra lön tills vi ska flytta. Kan man köpa lite fina saker.

Idag har min vän Madeleine varit här på lunch och kaffe. Var inte igår jag träffade henne. Tror det var i januari på resan om jag inte minns helt fel. För var hon här varje dag i stort sätt. Kanske blir det lite schlager tillsammans på lördag också. Vore trevligt.

Nu står maten i ugnen. Är verkligen vrålhungrig. Sen blir det besiktning på bilen. Jessika får agera som barnvakt. Tur jag har henne. Guld värd min lilla bästis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Madde gå in på din mail. har skickat om Tumba centrum. På lördag blir det roligt för lilla goa Milton Rorri racerbil kommer dit hela eftermiddagen olika tider.