onsdag 25 februari 2009

Kristaller.


Snurriga jag snurrade iväg till jobbet vid 2 tiden. Lämnade först tillbaka ett överkast på Hemtex. Var inte den rätta turkosa jag var ute efter så jag får nu leta vidare helt enkelt.
Det var lugnt idag på jobbet trots att det var lön för många idag. Jag fick skönt nog gå hem en timma tidigare. Kände mig väldigt trött efter allt snurr idag och inte hade jag någon energi heller. Strulade till det i kassan ett gäng gånger och kände mig allmänt senil.
Faktiskt så känns snurrandet lite bättre nu än vad det har gjort tidigare idag. Men vi får väl se vad farbror doktorn säger imorgon om mina "kristaller".

Svärföräldrarna har köpt en jätte bra bilbarnstol till Milton idag som dem ska ha i sin bil. En sån man sitter framlänges i. Vi måste också köpa det tror jag. Den vi har ni är helt mongo. Bälte skruvar sig och han sitter som en apa i den. Blir nog helgens "måste köpa" + resårbottnar till sänggaveln jag var och beställde igår.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg din bild hos 'bubblan' och din bästis (?) på bilden va jättelik en tjej jag känner så ja va tvungen att kika in :) Hon heter inte camilla va?! Såg sen at ja känner igen din man/pojkvän(?) fr TGY. Gick du också där?! Jag tog studenten 03 (om ja räknat rätt haha).. gick media.