tisdag 3 februari 2009

Möbler.

Idag har jag och Jessika varit otroligt effektiva må jag säga. Kollat igenom tusen olika inredningsbutiker, ätit lunch och hämtat overheadapparat på Jessikas jobb. Nu har det väckts jätte många nya ideér som kan användas i nya lägenheten. Tapeter, möbler och klinkers. Dagens huvudmål var Miltons rum, såklart. Nästans helt klart nu hur vi kommer att göra. Jessika och jag ska inreda det. Robin överlåter det till oss, snällt va?! Ska bli så himla kul och jag tror han kommer att bli världens lyckligaste prins på denna jord när han får sitt egna rum helt klart.
Har också hitta flera olika tapeter jag kan tänka mig att ha som fondtapet i vardagsrummet. Får åka runt med Robin någon dag här innan flytten också och visa honom allt jag sett så vi kan besluta oss för något bra tillsammans.
Har varit inne en stund nu på kvällen hos Jessika och tittat på när hon gör sin coola målning på sovrumsväggen. Imorgon får jag se helheten på allt. Ska bli spännande.

Blir 3 tuffa dagar för mig nu på jobbet. Är van vid korta pass som 3 timmar.
Onsdag: 10-19
Torsdag: 10-22 (inventering i 2 timmar efter stängning)
Fredag: 10-20

Att arbeta ger pengar helt enkelt.
Måste masa mig till sängen nu om jag inte ska på huvudverk redan imorgon av trötthet. Bye!

1 kommentar:

Jessika sa...

NU ÄR DET KLART! Hehe nu änliligen! Jag tror det tog 5 timmar Pju men nu är det så snyggt sååå! Kolla min bloggis! usch det kom en doft av sur filmjölk... Undra vad det kan vara...(0=