måndag 23 februari 2009

Killar = Nötskal



Imorgon ska det packas igen. Har inte mycket tid kvar. Jobbar sen hela veckan lååånga pass. I helgen är det 25 års party för Sofia & Annelie och då vet jag att jag definitivt inte kommer att vara särskilt pigg på söndag när jag vaknar. Lika bra att packa så mycket som bara sen imorgon.
Beställa dem sista grejerna måste också göras. Sängen + vitvarorna.

En rolig grej.
Hade i en tid samlat på mig tidningar som skulle användas för att linda in glas m.m. vid packningen. I söndags tänkte jag att nu börjar jag líte smått. Viker ihop första kartongen och tar fram lite tallrikar och glas. Ska ta fram min feta hög med tidningar............. borta...................
Jag: Var är alla tidningar?? frågar jag Robin.
Robin: Va, vadå?!
Jag: Ja, alla tidningar som låg där i en hög som jag skulle ha till packningen.
Robin: Aaaha oj dom har jag slängt idag.
Jag: Gaaaaaaaaaaaaaaah, va faaan då. Smart...........
Robin: Men hur skulle jag kunna veta de?!
Jag: Men tänk nån jäkla gång.

Är alla killar likadana??!! Eller är det bara min som inte tänker med hjärnan ibland.
Gullig tanke var det att städa innan jag kom hem från jobbet. Men suck ändå.
Som tur var fick jag en hel kasse med tidningar av syster när vi var där på kalas på eftermiddagen.

Inga kommentarer: