onsdag 4 februari 2009

Pannbiffar.

Jag undrar verkligen hur jäkla mör i kroppen jag kommer att vara på lördag när jag vaknar. Efter denna dag 10-19 på jobbet har jag så himla ont i fötterna att jag dör. Extra känslig säkert för att jag kvinnoveckan just nu. Sista timman hade jag riktigt ont i magen. Då blev det en pina att le och vara glad till kunderna. Tur att det var rätt så lugnt just då.
Imorgon när jag stiger upp är det bara att se fram emot en helt underbar dag/kväll på jobbet haha. Fy fan va slut jag kommer att vara efter morgondagens arbetspass och inventering. Längtar iaf till min matlåda gjord av svärfar. Pannpiffar med potatismos. Robin skulle egentligen ha haft den men eftersom han hade lovat att fixa låda till mig och glömt det och endast tänkt på sig själv så sa han att jag kunde ta hans. Tack älskling! Behöver bra, god och mycket mat imorgon så att jag klarar av att stå på mina smala små ben i 12 timmar.
Nu sitter jag återigen och väntar på att min kära Jessika ska komma hem från jobbet så jag kan få se hennes väggmålning live och sedan ge henne enormt viktiga papper som hon ska få i uppdrag att lämna in till banken imorgon.
Nu ska jag äta choklad.

Inga kommentarer: