onsdag 25 februari 2009

Snurrigt värre.

Nu har det snurrat i mitt huvud i ca 3 dygn. Känns som att jag skulle ha druckit alkohol. Snurrat när jag sovit också. Skit jobbigt. Idag när jag åt frukost med bästis blev jag nog lite rädd över allt snurreri så att hjärtat började slå fortare och fortare. Nästan som en ångestattack. Men den gick över ganska fort. Då tog jag och ringde vårdguiden och vårdcentralen. Kan ju inte gå omkring och oroa mig så det är lika bra att ta reda på vad det är för skit. Båda två sa att det antagligen berodde på balanssinnet. Som tur är ska jag till öronläkaren imorgonbitt i S-tälje på kontroll för mitt lilla öra. Borde ha tittat upp det för länge sen men va fan bättre sent än aldrig, kanske.
Dem pratade något om kristaller som har hoppat ur led i hjärnan som behöver sättas på plats igen med hjälp av att sitta i någon slags stol som snurrar motsos. Ööö fattar nada men det blir säkert bra. Orkar inte gå omkring längre med en snurrande hjärna. Tar på krafterna. Inte undra på att jag varit så trött de senaste dagarna. Konstigt nog skulle jag helst inte ligga still utan röra på mig fastän det känns som att jag ska ramla. Det mjuknar upp balansen och hjärnan bättre. Bra att jag ska jobba snart då. Aktivera hjärnan lite...... Bye.

1 kommentar:

Jessika sa...

Jobbit det där asså!! Hoppas dfår en bra förklaing imorn och att dom kan göra nåt åt det!! Puss