lördag 14 februari 2009

Pingvin.




Måste bara berätta att det gick super bra att gå på bio med Milton. Han satt som ett ljus helt inne i filmen. Åt sina chips och bilargodis och drack festis. Tyvärr somnade han efter lite mer än halva filmen. Så slutet missade han tyvärr stackarn. Men vi köper nog den när den kommer ut på dvd. Riktigt rolig faktiskt. Skrattade en hel del.
Nu ska jag sova. Lillplutten sover för länge sen. Somnade i mitt knä under Jennifer Browns bidrag i Melodifestivalen. Älskling är på fest så jag få gå och knoppa själv i sängen nu. Men Milton kommer alltid uppkrypandes till mig under natten så då får jag lite närhet ändå.
Imorgon är det kalas igen hos kusin Abbe som fyllt 3 år. Fullt upp varje dag.

Milton fick välja vilken heliumballong han ville.... trodde självklart att han skulle välja en blixten bil, spindelmannen eller en haj men Nej då, inte idag. Idag ville han ha en blå pingvin. Inte den största pingvinen med en bebis på magen utan den enkla blåa. Så söt
.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman... ja glömde mitt glasögon fodral hos dig igår.. hämtar den imorn lrnått.. puss på dig..