onsdag 11 februari 2009

PUMA


Idag har jag strosat runt alldeles själv i Skärholmen C. Innan drack jag en kopp kaffe inne hos sjuka Jessika medans hon försökte få i sig en smörgås. Tråkigt att hon inte kunde följa med men vad gör man.
Hämtade först ut nya lincer på backmans optik. Passade på att låna toaletten innan jag gick in för att shoppa loss. Kaffe går rakt igenom mig. Kan kissa 15 ggr på en timma efter en kopp, skit jobbigt.
Tror jag gick i varenda affär. Provade tusen par olika jeans men inga passar mina smala hemska ben längre. Det blev till sist ett par jeansleggins från Vila. XS blev tajta och bra. Tur att det fortfarande är mode med taights och tunika så att man kan följa trenden så att säga. Blev en kjol och linne från Gina Tricot. Lite kallsonger, strumpor och vårmössor till Milton från H&M. Mina favoritboxertrosor fanns nu i rätt storlek på Vila så då blev det 3 par.
Bästa köpet idag är mina super härliga PUMA mjukisar. Så sköna och helt underbara. Absolut inget speciellt med dem men det är verkligen precis vad jag har saknat i min garderob. Ett par skjyssta mjukisar man kan tralla omkring i hemma och även slippa skämmas om man nu ska till affären också.
Hungrig som ett djur åkte jag förbi MAX och köpte med mig mat hem. Benet skakade när jag höll ned kopplingen.
Så illa blev det till slut. En liten pommes till Jessika blev det också. Sen var det bara att åka och hämta Milton från dagis.
Nu är det snart middagslagning sen blir det nog att vi åker hela familjen och kollar in lite tapeter tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh är det inte alltid lika roligt att updatera sin och barnens garderober så säg :)