söndag 8 februari 2009

Flopp.

Melodifestivalen floppar bara ut mer och mer nu. Klarar inte av att se det längre, men ändå vill jag ju inte missa om det nu dyker upp någon riktigt bra schlager dänga.

Till Madde och Fia.
Jag skulle bojkotta eurovision sa jag för att jag tycker det är grymt pinsamt att Sverige ALDRIG får några poäng fastän vi har värsta bra låten. Svenska uttagningarna kan vara kul att se fortfarande!!

Kvällen igår var skruvad men jäkligt kul. Kollektivet åt mat tillsammans. Fläskfilé, potatis och beasås. Självklart stack grabbarna över till Jonas när schlagern började. Vi brudar fick sitta kvar här hemma och titta med Milton. Jag och Milton dansade. Han älskade det. Vi tog egofoton med grimarser. Milton ville självklart vara med då också. Han var super pigg och vägrade sova. Så kanske efter 23 tiden kunde vi gå över till Jessika då även grabbarna kom dit.
Groggar och brottning till kl 03. Tror nog jag hade roligast av alla där.

Måste duscha en liten Milton nu. Bye.

Inga kommentarer: