tisdag 2 mars 2010

Gissa?!

Blev sent igår och det känns. Trötta ögon och lite segt. Blev att vi tittade på hela BangkokHilton som är på 3,35 igår. Så klockan hann väl blir runt 1 då vi la oss i sängen. Okej jag ska inte klaga kanske eftersom jag nu har möjligheten till att gå och lägga mig medans älskling nu är på jobbet och jobbar.
Tror nog det blir lite vila innan jag far iväg på mina småärenden jag ska uträtta. Måste få mina ögon att inte svida och bli pigga igen.

2 dagar kvar till Bf nu. Ni som ej har gissat kanske vill gissa på när min sega lilla flicka tror sig komma ut i det fria?! :)
Min lillprins tror idag och storprinsen tror imorgon
Bästis tror på 10:e mars

11 kommentarer:

mamma sa...

mamma tror den 8 mars (kvinnodagen)

anne sa...

kanske den 4/3......

Tess sa...

Jag gissar på den 6 mars :)
Kram

MISSAN sa...

Jag gissar 7 mars på min födelsedag =)

kramiz

Bubblan! sa...

9 mars!!!!!

bubblan

Madde sa...

Jag tror hon kommer punktligt den 4:e :)

Madde sa...

va skoj att så många gissar och på olika datum, ja vi får väl se när hon behagar att visa sig den rackarn =)

Malin sa...

Måste "tyvärr" berätta för dig att du missar solsidan på fredag för hon ploppar ut den 5e 22:47 ;)

Madde sa...

haha okej de var detaljerat när hon kommer. Okej va synd, älskar ju solsidan :) men hellre vill ja ju såklart att hon ploppar ut såklart :)

anne sa...

Vad vinner man? ;)

mamma sa...

tror på söndag Camillas namnsdag vore kul (får man gissa 2 ggr)