onsdag 31 mars 2010

Något bättre kväll :)

Kom ut på en promenad idag också efter middagen. Så otroligt skönt att röra på sig. Känner nu att sakta men säkert bygger jag upp muskler igen i min lilla kropp. Inte alls lika jobbigt att ta sig upp för den barnta backen efter centrum som det var görsta gången. Tänk va 4 promenadturer kan göra ;) Flåset känns också en aning bättre. Bränner inte längre i halsen och det vattnas inte en massa saliv i munnen så fort man rör sig.
Vill ha riktig vår nu så att det blir ännu skönare att vara ute och gå.

Skönt att det gick lite bättre med lillan ikväll än vad det gjorde igår. Igår var det verkligen skrik och bök längre. Ikväll fick jag visseligen gå runt med henne i famnen tills hon somnade men hon skrek inte alls. Men så fort man la ned henne ville hon upp igen i famnen innan hon somnade in ordetligt. Detta moment sliter på min stackars rygg som jag redan har så jäkla ont i.

Älskar min familj så mycket!! Mina fina barn, en underbar prins och en liten prinsessa och sen såklart min stora fina prins... de bästa man kan ha!! Skulle kunna pussa på dem dygnet runt haha ja nästan iaf :) PUSS & GODNATT.

Inga kommentarer: