onsdag 3 mars 2010

Onsdag.

Ja som sagt så blev det verkligen en heldag ute på Hölö med Annelie, Jessika och kidsen. Började med lunch sen en massa sockerkaka och blåbärspaj. Barnen lekte och vi tanter satt verkligen och gaggade goja vid köksbordet precis hela dagen/kvällen. Tur dem har sköna stolar annars hade man fått riktigt ont och endel kramper. Till middag kokade Jessika ihop sin underbara kycklinggryta med hemmagjord redning haha. Blev kalasgott!

Kom hem efter halv 10 och då höll älskling och hans päron fortfarande på med allt fixeri runt tvn som nu sitter på väggen. Tagit bort tvbänken och satt upp en ekhylla under bara. Blev nu mycket mer luftigare i rummet och inga leksaksbilar kan nu åka under en jobbig tvbänk som man får dra fram med en bandyklubba + att man alltid får med sig en massa damm på köpet. Blir bättre såhär nu när vi snart få en mycket större soffa som kommer ta upp ganska mycket plats.

Imorgon är det dags för dagis igen för lillprinsen och jag ska ge mig iväg till Babyland för att inhandla den där blöjhinken som jag ännu inte fixat. Nu ska det bli av är tanken.
Imorgon är det verkligen dagen D sen börjar jag rulla in på övertid. Herregud detta trodde jag aldrig ska ni veta. Nu är det iaf nanna kudden som gäller. Puss på er.

1 kommentar:

Tess sa...

Låter som du verkligen hade en toppendag i går, härligt! Gott och äta och goda vänner gör gott för själen :)
Ha en bra dag.
Kram Therese