måndag 22 mars 2010

Matvrak.

Blivit en riktig segodag. Inte alls vad jag hade planerat men så blir det ibland. Tanken var att jag skulle kommit ut på en härlig promenad i detta fina vårväder vi haft idag. Efter jag ätit lunch blev jag helt lam och somnade i soffan med lillan. När jag vaknade var det bara att fixa till sig och åka till Tumba C för att inhandla grejer från apoteket och Hälsokost och sen vidare för att hämta lillprinsen på dagis.

Efter det att vi kom hem efter tre tycker jag Elvira endast har ätit, ätit och ätit. Mina bröst har då verkligen inte räckt till utan har fått gett massor av ersättning. Hoppas på att amningstet jag köpte ska öka min mjölkproduktion en aning så hon blir mätt på mig. Hon har också varit väldigt mycket vaken idag. De flesta bebisar brukar ju somna när man åker bil men hon har varit vaken alla turer jag gjort idag, helt sjukt. Vaken och nöjd!

Kidsen är badade och snart är det läggdags för lillprinsen. Borde väl jag med egentligen (komma isäng tidigt idag). Varit rätt trött hela kvällen också. Men med en liten bebisen som bara vill äta hela tiden så är det inte jag som bestämmer när det är sovdags direkt.
Vi får hoppas på att hon ändå sover inatt som hon hittills har gjort dessa 2 veckor. Puss.

Inga kommentarer: