måndag 15 mars 2010

Mjölkstockning.

Helgen är förbi och det är återigen måndag.
I lördags var det schlagerkväll ute på Hölö. Gillade ej att Anna vann men men. Blir nästan aldrig som jag vill. Men kul att Erik ändå fick svenska folkets tiopoängare. Det gjorde mig lite mer glad :) Hade velat att en kille vann i år.
Sent mot kvällen började mitt vänstra bröst värka. Som om att jag hade ett stort blåmärke på sidan. AJ! Fick alvedon+Ipren av Annelie. Det lättade för stunden och kände mig lite gladare igen. Men vaknade dock upp på söndagen med samma smärta + feber. Försökte göra allt som man ska när en mjölkstockning är påväg dvs duscha varmt, amma ofta och trycka ut knölarna. Men under hela dagen hade jag ONT. Gick och la mig väldigt tidigt.

Idag vaknade jag upp mycket mer utvilad och hade inte alls lika ont. Men blev ändå en varm dusch och lite knöluttryckning haha. Hoppas att det inte förvärras igen bara. Vill slippa åka in till sjukan och få antibiotika.
Skriver och lägger upp lite bilder för dagarna som gått senare ikväll då jag orkar.

1 kommentar:

Tess sa...

Åh din stackare! Det gör ju så himla ont! Sånt har man ju nästan glömt bort, men jag blir väl varse snart igen, kan jag tro.
Kram Therese