måndag 1 mars 2010

Seg måndag.

Ja inte har det hänt mycket denna första måndag på månaden. Milton och jag har verkligen segat hemma. Gick ut i ca 5 min för att köpa ägg och mjölk i affären men mycket mer än så har vi inte gjort. Jodå självklart det vanliga som ta hand om tvätt, lekt, pysslat och lagat mat.

Ikväll blir det iaf först FamiljenAnnorlunda och sen BangkokHilton.

Har sagt det förr att jag inte skulle tänka på när lillan ska komma och inte. Men det är så jävla svårt. Har det i tankarna ändå att på torsdag är jag på Bf och allt känns som lugna fisken med sd/förvärkar och allt vad en förlossning innebär. Börjar tröttna på att vakna upp på morgonen helt utvilad och inget har hänt. Måste nu sysselsätta mig med något ever day annars kommer mitt psyke bli helt galet. Blir kanske en fika med mamma på spaks denna fredag också då. Ska vi säga så mamma om lillan ej kommit ut då att vi träffas i Tumba halv 3?! Jag bjuder denna gång, lovar!

Imorgon ska Milton till dagis och jag ska åka till Babyland och köpa mig en blöjhink är tanken. Hoppas på att det nu ej dyker upp någon hemsk smöstorm eller liknande. Men någonstans drar jag ändå. Får väl köra i myrfart i värsta fall.
NU = en lång varm skönt dusch. Kanske blir det ett bad.... Puss hej.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tycker du om lagförslaget, att missfall ska bli kriminiellt och leda till att mamman blir dömd för mord?? Lämna gärna din åsikt hos mig!

eLi sa...

Vad tycker du om lagförslaget, att missfall ska bli kriminiellt och leda till att mamman blir dömd för mord?? Lämna gärna din åsikt hos mig!

Tess sa...

Förstår dig! Men snart så kommer hon nog ut, men fy så jobbigt med väntan när det är så nära som det är för dig nu.
Kram Therese

mamma sa...

ja vi kan fika igen på spaaks på fredag alltid trevligt att fika. Samma tid och plats på fredag då.
ha en bra vecka till dess kramar
<3