onsdag 3 mars 2010

Vinsten! :)

Tänkte besvara farmor Annes kommentar från mitt "gissa" inlägg. Hon frågade vad man vinner om man gissar rätt på när flickebarnet tittar ut. Ja precis det var ju en bra fråga. Nej men självklart tänkte jag skicka er en stor kram på posten och ni kan skryta ett bra tag framöver att ni varit så duktiga som gissat så bra ;)
Lillprinsens gissning är nu förbi men han får ju så många kramar ändå så det kanske inte gjorde så mycket.

Idag ska det igen bli en heldag ute på Hölö. Milton och Cornelia ska få leka hela dagen och vi tanter ska fika och gagga blaj.
Jag har fått så himla ont i min högra handled sedan igår. Vet ej vad det kommer ifrån. Inte gjort illa mig vad jag kan minnas. Gör ont bara jag lyfter ett glas med dricka. Tokigt nog så är det också den handen jag växlar med i bilen såklart men det ska nog gå bra ändå. Men va fan det är magen jag vill få smärtsamma värkar inte handleden. Allt går åt fel håll.
Puss på er i solskenet!

1 kommentar:

Tess sa...

Ha en toppen dag nu!Och hoppas det ond flyttar sig till ett mer passande ställe ;)
Kramar Therese