torsdag 27 maj 2010

Allt för min syster!

Jag och Jessika stängde alla fönster och dörrar och skippade solen idag. Drack kaffe, åt tårta från igår och tittade på en jätte sorglig film "Allt för min syster". Det kom både en och två tårar. Handlar om en canersjuk tjej och hennes syster. Det blir så extra laddat när det handlar om barn som är sjuka tycker jag.

Just nu sitter jag och prinsen och väntar på att stora prinspappan ska komma hem från jobbet så vi kan åka på kalas. Milton fick cool frilla idag med pappas "gegga" och svart sprayfärg. Självklart är finskjortan på och jeans. Själv har jag nog en sådan dag där inget duger för mig. Men nu orkar jag inte byta mer så det får bli det jag har på mig. Tänk att man aldrig är nöjd va?!

Lillstumpan ha inte riktigt varit sig lik idag. Väldigt mammig och velat vara i famnen hela tiden i stort sätt. Lite små grinig nu här innan hon somnade in. Kanske var det övertrötthet för hon har inte sovit mycket (inga längre stunder iaf).

Måste stoppa i mig något att äta nu innan jag svimmar.... kanske får de upp humöret lite då samtidigt. Känner mig inte alls på kalashumör direkt om jag ska vara ärlig men det kanske ändras när jag väl är där med min kära familj.
Milton längtar så iaf efter sina kusiner.
Puss o hej från sega mej!

Inga kommentarer: