torsdag 20 maj 2010

Mat efter träning??!!

Japp då har man kämpat igenom ännu ett råsvettigt spinningpass på gymmet. Herrejösses vad varmt det är där i lokalerna. Man dör redan efter uppvärmingen. Svetten rann och musklerna blev större ;)
Nu sitter jag här i soffan nyduschad och är vrålhungrig. Blir alltid det efter att jag tränat. Har ätit en banan men jag vill typ ha mat, tacos haha. Nej men ärligt någon som vet vad man får trycka i sig efteråt utan att hela träningen var förgäves??!! Mackor känns ju ganska så dumt men tror nästan att det är de som kommer slinka ned snart.... Eller så går jag bara och lägger mig och hoppas på att jag somnar trots en kurrande mage och får äta till frukosten imorgon.

Imorgon ska jag till MVC på efterkontroll av mig sedan svänger jag och lillan hem till bästis på ja kaffe och balkongmys typ antar jag. Måste nu se till att prinsen somnar. Klockan är på tok för mycket och det är dagis imorgon för honom. Puss hej.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

försök att äta ordentlig middag typ 1 eller 1,5 timmar innan passet och INGENTING efteråt. Det bästa är att ta en proteindrink när du kommer hem om du känner att du bara verkligen måste ha nåt!