tisdag 25 maj 2010

"Mamagrupp"

Babymassagen var riktigt trevligt. Elvira var tokduktig och somnade direkt efteråt på mattan medans dem andra bebisarna var ledsan. Min bebis kan hon ;) Tröttmössan själv.
Det bjöds på fika och vi mammor gaggade endel om förlossning och syskon. Blev lite som en mammagrupp iaf så jag är nöjd.

Ja självklart har jag hängt med bästis och Emmis idag me. Inte kan det gå en dag utan mina fina vänner. Undra om vi någon dag kommer slå ihjäl varandra haha. Vi träffas nästan varje dag nu förtiden. Hittills har det bara varit mysigt och trevligt ;)

Kvällen för mig har bestått av spinning och en rundtur på vårt alla älskade Ica Maxi. Kom hem och slängde mig i soffan för att se Despret, därefter en härlig dusch. Nu har jag gluttat runt lite på skojiga saker på nätet och tänkte hoppa i säng snart. Imorgon är en lång dag känns det som.
Har planerat städning när jag vaknat till liv och sedan blir det nog SKHLM för shopping med barnen. Behöver handla diverse saker.

Jag är ta mig fan en shoppoholic med beslutsångest haha. Men trots mitt shoppingberonde kan jag faktiskt också vara en fena på att spara (iaf den senaste tiden). Nästan så att jag då snålar in lite för mycket och blir väldigt optimistisk Varför kan inte bara vara normal. Shoppa och spara i rätt mängd?! Ibland undrar jag hur jag orkar med mig själv.....
PUSS!!!!!

Inga kommentarer: