onsdag 19 maj 2010

Shopping

Nu har jag köpt Eeze som ska hjälpa min muskelsmärta väck. Ja vi får väl se om det hjälper. Dem på apoteket sa att det skulle va Skitbra! Yeah yeah vi får väl allt se. Men hoppas på att det ska vara borta så pass mycket att jag iaf kan köra spinning imorgon.

På Maxi hittade jag en söt liten babypool som jag stoppade i shoppingpåsen direkt. En lila NallePuhPool blir perfekt till alla småtjejer i sommar. Ja nu tror jag verkligen bästis får en liten Molly så därför säger jag tjejerna dvs Elvira, Nellie och Molly. Men självklart får Dante också va med där i om det nu visar sig vara en liten pöjk som pappa Benny bestämt tror att det blir.

Har inbillningar om att jag har fått LÖSS. Det har kliat ända sedan jag såg lappen om LÖSS på dagis. Men har kollat igenom Miltons hår både en, två och tre gånger idag/kväll och det ska vara lugnt.

Imorgon är det BVC för båda barnen som gäller. Vikt och längd på lillan och 4-årskontroll för prinsen. Japp då får vi se om lillan följer sin kurva och om prisen hör/ser bra. Vissa dagar tror jag han inte hör ett skit haha (då han inte lyssnar och bara trottsar).
Tänkte nog hoppa i säng nu. Lillan har precis somnar och hoppas på 8 timmar inatt med ;) Tänk så skönt det skulle vara?! Puss & godnatt på er!!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

hej det var kris på jobbet så jag ska jobba imorn i allafall. störigt, så ingen spinning imorn heller! sov gott babe! kram