måndag 24 maj 2010

Ekonomi.

Jaha då var det måndag igen och solen har varit framme igen. Underbart att det inte blev regn hela veckan. Idag har vi spenderat vår dag hemma hos Emma.
Kaffe, pannkakor, lek i parken, promenad och kaffe igen :)

Nu har jag fastnat framför datorn efter att ha betalat miljoner räkningar. Herregud endel månader är det verkligen huuur mycket räkningar som helst. Men men nu är det betalt och hoppas på att ha råd med lite skojigheter ändå denna månad. Det löser sig alltid ;)
Mannen min sitter på balkongen med en 3,5 öl, Elvira sover (like always haha) och Milton tittar på barnkanalen. Snart är det dags för familjen att ta en långpromenad runt hela Tullinge. Röra på fläsket lite passar ganska bra en måndagkväll som denna.

Denna måndag är lite annorlunda också eftersom det inte finns något Hollywoodfruar att springa hem till som självklart är väldigt sorligt. Får längta tills imorgon då det är Despret. Men snart är väl det också slut, snyft! Men hoppas på att denna sommar bjuder på många fina dagar/kvällar så att man INTE VILL ligga inne i soffan och glo på dumburken eller vad säger ni?!

Robins första semestervecka är runt midsommar och då tänkte vi dra iväg på lite småutflykter som tex skansen och grönan. Ja han fyller även år då, bästis har sitt beräknade förlossningsdatum då, KretaSandra fyller 25, gymmSandra fyller ööö 23 tror jag, mamma fyller 59.... ja som ni ser kommer det nog vara fullt upp. Mest av allt hoppas jag på att bästis ploppat ut sin lilla knodd så man kan få gosa lite med en nyfödd igen ;)

3 kommentarer:

Bubblan! sa...

jag är en riktig kretaSandra haha, eller kalla med thailandsSandra det är ju lite mer modernt! hahahahah

Madde sa...

du är och förblir kretasandra för mig tjejen =) puss på dig

Bubblan! sa...

såklart!