onsdag 26 maj 2010

BABYSHOWER

Nyss hemkommen från en lyckad babyshower för bästis Jessika.
Dagen har gott i ett verkligen. Fixat, donat och det gav ett fint resultat tycker jag. Hon blev överraskad av oss brudar hemma hos henne. Hon hade varit i Filmbutiken och hyrt film till sig själv för hennes man skulle bort men där satt vi alla i soffan med massor av gott och äta och tusen småpaket. Hon blev rörd och glad!!

Nu är min hjärna ganska så slut. Känns som att den håller på att falla ihop totalt. Förr var den kvick som attan må jag säga. Nu sedan man fick barn har den ruttnat. Glömmer glömmer och glömmer saker ALL THE TIME. Får låsa upp ytterdörren säkert 10 ggr varje morgon innan vi kommer iväg till tex dagis. Kan då vara att jag först glömde solbrillorna (som jag bara MÅSTE ha när jag kör bil) sen kanske HELA skötväskan sen bilnyckeln som ligger i en annan jacka från gårdagen sen mobilen sen de där "viktiga pappret" att ha med till dagis osv. Ja det finns mycket att glömma. Värst är det i mataffären. Står det inte med på inhandlingslistan kommer det ej med hem. Förr kunde jag komma ihåg ALLT men nu nääää. Gammal och glömsk redan nu. Hur ska det sluta undrar jag!!??
Min beslutsångest ska vi inte tala om. Blir fan så arg på mig själv jag bara tänker på det. Fick panik idag när jag skulle välja kläder på H&M till min systers som fyller 12 imorgon.
Jag tänker SÅ MYCKET "vilken är snyggast, den där eller den eller den eller kanske den, vilken vill han ha tro, vilken kostar för mycket, vilket passar ihop, kommer han bli glad om jag tar den osv". Emma sa: Ta den och pekade för att göra det lättare men NEJ jag blir då ännu mer osäker och tänker liiite till. Ja så vi får se imorgon om det blir bra det jag tog haha.

Nu ska jag fixa lillan. Pyjamas och nu blöja sen hopp i säng. Puss!!

Inga kommentarer: