söndag 23 maj 2010

ÅSKA

Kände att detta regn kom väldigt lägligt. Har verkligen inte prioterat att städa nu när det varit så fint väder varje dag. Idag jag chansen att både ligga och dra mig i sängen läääänge sen inte känna någon press på mig att jag "måste" ut i det vackra vädret och fick därför tillfälle att ta tag i städningen.

Pappa Robin drog hem till sin morbror för tapetrivning.
Miltonprins tog på sig jeans, skjorta och väst och gick runt med trasa och rengöringsmedel. Lillan la vi i babysittern så hon fick titta på oss medans vi yrade runt.
Tvättat och ätit loli (ravioli).

För en stund sedan hörde jag hur det visst började mullra på där ute. Helt sjukt att jag inte är lika rädd längre som för några år sedan. Då var det nästan så att jag la mig under bordet med händerna för öronen och blundade tills allt var över. Om det var så att man kände att det var riktigt nära kunde nog några tårar även komma fram.

Nu blir det mellis till prinsen och en kaffe till mig. Trist att dricka kaffe själv men vad ska man göra när ingen vill gå ut i detta väder och jag själv orkar inte röra mig en meter från lägenheten nu innan jag ska iväg och träna. Idag blir det bodypump. Hoppas jag inte får någon muskelsträckning denna gång. Får väl stå och snurra runt armarna lite hemma innan jag åker så är dem riktigt varma sen :)
Puss.

Inga kommentarer: