söndag 16 maj 2010

Träning.

Heja mig vad jag är bra. Tog mig till passet på gymmet och hej vad i helvete vad kämpigt det var. Herregud så klena muskler jag har. Men tyckte jag var duktig och orkade mig igenom hela passet utan att tuppa av. Tackar för bra instruktion av mina vänner Fia och Sandra. Ställde mig bakom dem så jag kunde tjuvkika på dem hur man skulle göra. Tog dock inte samma tyngder som dem. Tog precis vad jag klarade av med min kropp.
Nu måste jag bara göra ett nytt försök med att SLUTA vräka i mig onyttigheter på vardagarna. Okej på helgerna för jag är en gottegris ända ut i fingertopparna. MEN att fika och äta på McDonalds mitt i veckorna får det banne mig vara nog med. Ska träningen ge resultat måste jag därmed tänka en extra gång på vad som stoppas in i munnen.
Jag undrar nu hur min dag kommer att se ut imorgon. Antagligen väldigt smärtsam och handikappad. Är jag inte helt orörlig på tisdag kör jag på med spinning. Here we come!!!
Så ni som brukar leka med mig på dagarna kan ju hjälpa till med att peppa mig till att INTE köpa den där goda bullen eller super smaskiga chokladen ;) Tala mig till rätta eller ge mig en kick i ändan om jag dummar till mig. Ni andra som läser min blogg kan hjälpa till med att hålla tummarna för att jag en gång för alla lyckas med att inte stoppa i mig mer skit.
Dags för sängen. Puss på er!

4 kommentarer:

Bubblan! sa...

jag är med dej!!!! spinning på torsdag??? puss

Madde sa...

japp men jag har bokat till 18.15.. är du på då??

Anonym sa...

Jag tyckte du kämpade på bra på träningen, hur känns det idag, har du kommit upp från sängen? var det inte på tisdag 18.15 du hade bokat spinning? /fia

Madde sa...

Jo spinning på tisdag var det :) nu du ska jag få rutor haha. Jodå jag e uppe på bena och kan gå, helt otroligt efter min mjölksyra! Syns imorn då.... Kram