tisdag 25 maj 2010

BABYMASSAGE

Idag ska jag testa på babymassage på BVC. Värkar intressant. Kan alltid vara bra att kunna bra massageknep vid orolig babymage. Speciellt för lilla Elvira som inte bajsar vidare ofta. Kanske masserar igång lilla magen på henne idag då :)
Lite skoj också eftersom jag inte får gå i någon mammagrupp eftersom det är mitt andra barn som jag då tycker är helt fel. Vill också gå i mammagrupp och prata säkerthet osv. Man glömmer lätt sådant och det var ändå 4 år sedan jag gick i sådan med Milton. Men men det är väl personalkris som med allt annat + babyboom dåra. Men trist är det. Tur jag nu denna gång har vänner med barn jag kan träffa.

Igår var familjen på långpromenad (nästan att vi gick vilse). Tur att älskling fick upp GPS på sin Iphone så vi kunde se vart vi var och hur vi skulle ta oss tillbaka ;) Det blev en rejäl promenad som kändes i bena när vi kom hem, så skönt.
Hämtade ut mitt paket med kläder till Elvira från Annelis MeAndI party. Så söt sparkdräkt och en urgullig klänning till lillskruttan. Nu får det bli varmt igen så hon kan få använda detta.

Nä nu måste jag ta och fixa till mig så gott det går sedan fixa lillan (kläder, ny blöja, mat).
Ha en fin dag trots regnet då! Puss

Inga kommentarer: