söndag 16 maj 2010

Mörk söndag.

Denna söndag eftermiddag har jag hängt i tvättstugan. Samlat på oss mycket tvätt nu och då är det skönt att få allt ordnat snabbt. Skönt att ha möjligheten till både tvättstuga och tvättmaskin hemma.
Ma&pa har varit här på lunch och fika. Kusin Abbe hade dem med sig eftersom han sovit hos dem. Så ja dem har lekt som tokar denna dystra söndag.
Ska förgylla min söndag med ett hårt pass Bodypump på gymmet kl 17. Ska bli intressant att känna på den sortens träning. Hört att det är tufft och att jag inte kommer kunna gå imorgon men det får man ta om man vill få bort degmagen från graviditeten. I veckan kör jag nog på med spinning också. Dags att börja öka farten om någon skillnad ska synas till bikinisäsongen. Fast vi ska ju tillbringa vår semester i Töreboda och Borås och där skiter jag egentligen i vilket. Men ska man iväg till någon offentlig strand så blir det nog badlinne på haha.

Sedan vill jag skänka en liten rad till min syster och familj som fick tråkiga besked inatt.
Tänker på dig Calle, syster och era barn!

Önska mig nu lycka till med träningen så hörs vi senare. Puss på er!

Inga kommentarer: