fredag 28 maj 2010

FREDAGSMYS.

JAJAJA jag fick ett städryck. Behövdes i varaenda hörn ska jag säga er. Tvättkorgen var full och saker precis över hela lägenheten. Man nästan snubblade varenda steg man tog. Nu kan vi röra oss utan att dra runt sanden från hallen haha.

Snart ska jag och träna så här på en fredag. Känns skönt inför helgen. Hade man varit singel och ej haft något familjeliv kanske det inte vore så skoj att träna på en fredag för då skulle jag nog velat ut och festa eller nått. Men nu är det så att jag har en man och 2 barn och det passar alldeles utmärkt att träna då. Bra tid är det, 17-18. Kommer lagom hem till middag fast idag så är inte mannen hemma när jag kommer så jag får nog laga ihop min egna middag. Han är inne istan och köper presenter till mig :) Snällt va?! Jag fyller år på onsdag för er som inte vet :)
Svärföräldrarna kommer över och passar mina sötnosar när jag drar iväg och bränner fläsk och bygger muskler.

Skumt väder med skinande sol och regn på de :/

Börjar undra hur det egentligen är fatt med min lilla skrutta. Hon är verkligen trött utav sig. Idag har hon INTE varit vaken mycket alls. Kortare stunder bara. Fast ja igår var hon vaken rätt mycket så hon tar kanske igen sig idag. Hon vaknar och äter sedan somnar om igen haha. Nä är inte orolig. Hon kissar och bajsar bra och även ler och skrattar dem stunderna hon är vaken :)

Ikväll blir det fredagsmys. Glass beställt av Miltonprinsen.
PUSS!

Inga kommentarer: