måndag 17 maj 2010

VÄRK.


Varje minut som gått idag har jag fått mer och mer ont i min stackars kropp pga träningen igår. Oooaaajjj!! Visst skönt att det tagit men fan detta tar priset. Varenda liten muskel smärtar något enormt. Att gå ned för en trappa går bara inte. Att sätta sig i soffan gör också sjukt ont och det har jag gjort ett X antal gånger denna kväll då Milton fick ligga i vår säng och kolla på film. Han roade och ropade hela tiden och skulle fråga och säga saker HELA TIDEN!

Hur har dagen gått utan godsaker?
Jag ger denna dag 8 av 10. Det slank ned en glass hemma hos Emma tyvärr. Men det mår jag faktiskt inte dåligt över eftersom det faktiskt var så varmt idag och jag bara var tvungen att äta den ;) Det är skillnad om jag skulle köpt massa fikabröd eller onyttig lunch tycker jag. Eftersom jag själv bestämt reglerna för mig kan jag ju självklart ändra dem lite när jag känner för det ;) Visst resonerar jag bra?!

Måste ta och väcka min lilla flicka nu som sovit över 4 timmar nu. Annars vaknar hon väl precis när jag somnat och vill ha mat. Bäst att väcka liv i henne, ge henne mat och sen kan vi somna om tillsammans.
Japp vi hörs imorgon då om jag nu kommer upp ur sängen vill säga. Just nu värkar det väldigt tveksamt. Milton får dra upp sin mamma annars haha. Återstår att se hur illa det blir.

Puss!

Inga kommentarer: