tisdag 18 maj 2010

Elvira säger Godmorgon!


Japp jag lyckades komma upp från sängen. Har faktiskt inte fått mer ont idag som tur är för det räcker gått och väl med den smärta jag redan har. Känner mig lite småhängig till på köpet. Hoppas inte detta leder till sjukdom. Det sabbar då hela träningen. Men får se vart det leder under dagen. Mår jag bra mot kvällen drar jag på spinningen som planerat annars blir det kurera sig.

Elvira och jag är vakna. Tittat på Pippi på barnkanalen och druckit te :) Lillprinsen han sover än. Ja han är lik sin mor. Gillar och sova och kan sova LÄÄÄNGE. Ska inte klaga på lillan heller inte. Vi gick ju faktiskt inte upp förrän halv 9 så :) Druckit en kopp te med honung och ska snart hugga in på frukosten fast helst vill jag nog äta tillsammans med lillprinsen. Han får snart ta och kvickna till innan hans mamma dör av hunger.

PUSS!

1 kommentar:

farmor anne sa...

Hon e en riktig liten gladskrutta!