onsdag 19 maj 2010

MUSKELSTRÄCKNING?

Har fått något riktigt fel i min högra underarm och det är INTE träningsvärk kan jag lova. Detta måste vara en form av muskelsträckning eller något sånt. Igår kväll trodde jag ärligt talat att jag brutit armen för jag har de SÅ JÄVLA ONT. Ville bara gråta. Kunde inte röra armen alls, den fick ligga i soffan raklång brevid mig helt stilla. Hela natten har den lekat i samma ställning. Så pissråtta också tror jag bestämt att jag får boka av bodypumpen imorgon och kanske köra på med spinning istället. Fast det var ju efter spinningen igår som jag hade som värst ont i armen så egentligen borde jag väl bara vila några dagar men NEJ jag vägrar haha.

Nu till lite annat.
Elvira sov... hör och häpna.... 8 TIMMAR I STRÄCK. Från kl 20-04. Vadå trött bebis??
Tänk om hon somnat runt 22 när man själv gick och la sig och sov 8 timmar fram, ja det skulle inte va helt fel. Men jag ska kanske inte klaga nu. Lite trist faktiskt att jag nästan inte har någon mjölk kvar bara till min lilla plutt. Hoppas att det finns kvar lite under sommaren iaf skulle vara skönt. Blir lite mer pyssel med ersättning. Leta upp micro och kladda med nappflaska o så. Dyrt om inte annat. Men men finns det inget kvar i tuttarna mina är det inte mycket att göra åt.

Ikväll har jag planerat att hela familjen ska till Ica Maxi för att fylla på kyl/frys. Japp det blir vårat trevliga kvällsnöja ;)
Nä nu måste jag vila armen innan jag ska hem till Emma & Nellie för en promenad och mys med bebisarna och troligvis en tjock bästis-bebis-mage också ;)

Inga kommentarer: