torsdag 14 maj 2009

Allergi??!!

Ärligt talat undrar jag verkligen om jag är förkyld på riktigt. Kanske bara är riktigt jäkla allergisk mot något skit nu som slår ut. Måste nog gå och testa mig. Känns som att jag inte var sjuk för så länge sedan. Var nog bara ca 6 veckor sedan. Kan jag verkligen ha så pass dåligt emunförsvar?? Det svider och rinner i ögonen, kliar och rinner i näsan, kokhet och alldeles hängig. Kanske blir ett besök på vårdcentralen imorgon om dem kan kolla sånt där. Ingen aning, aldrig varit allergisk förrut så jag vet ej var man vänder sig. Vad tror ni??

Imorgon är det 3-års kontroll för lilla Milton. Tänk så stor han är nu. Nyss var han en liten kräkbebis och nu är STOR plutt som röjer runt som en galning.

2 kommentarer:

Jessika sa...

Ja nu får du för fan se till o bli frisk tills på lördag din lilla prutt!!! Puss pårig

Revyn sa...

Låter ju faktiskt som allergi.. Min sambo har liknande sympton varje vår =( Krya på dig snuttan!!