tisdag 12 maj 2009

Inte nu igen.

Satans ärthjärna också. Tror att jag håller på att bli sjuk. Varit hängig hela dagen, känt mig febrig och ont i halsen. Vill inte, vill inte, vill verkligen INTE bli sjuk igen. Kanske har det med att jag är väldigt trött och behöver få sova EN HEL NATT. Ja inatt blev det endast 4 timmar riktig sömn. Resten av tiden var Milton en bökgris. Skulle ligga på mig, skulle pilla i håret och göra knutar så det trasslade till sig ordentligt på mig. Man sover inte djupt när någon ska ligga och "pilla knutar" i huvudet på än. Inatt ska jag dra på mig Miltons byxor på huvudet och låta pappa Robin ta skriket ifall han blir arg. Totalt utmattat vaknar jag när klockan ringde på morgonenoch trodde inte det var sant, Men jojo på med kläder och smink och fort iväg till dagis och jobb.
Vet fan om jag kommer orka vara vaken till mina favoritprogram ikväll. Jo Despret orkar jag nog men till Lost är tveksamt.

Dagens middag: Fiskfriletter, (pappa Robins goda) potatismos, remouladsås.

Inga kommentarer: