torsdag 14 maj 2009

Tillbaka.


Förkylningen tycks aldrig vilja gå framåt. Den har lixom backat ett steg känns det som. Ansiktet kokar av hetta. Har fått feber också som jag inte haft innan. Fryser och ögonen är helt glansiga. Min jobbiga hosta som jag alltid får vid en förkylning är nu också på väg smygandes. Vad är detta för straff egentligen???
Det är jag som har varit med och triggat igång denna partykväll med brudarna som fan. Ååå vi måste göra nått allihopa, vi måste festa vad så länge sen, vi måste gå ut nu i maj osv. Vad händer, jo jag blir tvärt sjuk och kanske måste ställa in allt för min del. Gud, må du va med mig nu. Gör mig frisk då. Jag vill också ha skoj på lördag med tjejerna. Snälla vad har jag gjort som måste straffas???!!!
ÄR SÅ JÄVLA ARG OCH LEDSEN JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

anne sa...

fan,va trist då!! :(