tisdag 19 maj 2009

Tisdag.



Äntligen på bättringsvägar när det gäller min hälsa. Okej jag hostar fortfarande, snyter mig 711 ggr om dagen och måste fortfarande använda mina örondroppar 3 ggr om dagen. Men annars helt OK.
Gjorde egna hamburgare idag. Riktigt smarrigt vill jag säga. Milton åt som en gris och det är inte allt för ofta.
Idag är det dagen D. Despret och Lost. Helkväll.
Jag hade hoppats på att Milton skulle somna tidigare än vanligt idag men det verkar vara käpprätt åt helvete med det. Ungen är piggare än någonsin. Busat här hemma hela kvällen mer än någonsin och verkar ha ätit 10 tusen sockermunkar så pigg som han är. Tror inte äns han har sovit middag på dagis men ändå helt crazy.

Imorgon ska jag åter till jobbet efter en veckas sjukdom. Känns otroligt skönt att få göra något vettigt och framförallt att få komma tillbaka till verkligheten igen. Man blir lätt seg och trist hemma.
Torsdag är det ledigt och även för Robin och Milton. Då ska familjen hitta på något skoj. Vad vet vi inte än eftersom vi lider av brist på idéer. Men något ska vi dra iväg på.
fredag ska jag nog sova hemma hos Emma. Stackarn vågar inte sova själv och eftersom hennes man ska bort så får jag ta hand om henne. Dricka lite vin och äta gott. Myspys med mysemma hahahaha.



Inga kommentarer: