onsdag 6 maj 2009

Till mina tjejer!!

Först vill jag bara säga förlåt Fia om jag lät snäsig och otrevlig i telefonen ikväll, inget illa menat, och kanske till dig Madde på chatten Men...
Jag vet att det absolut inte är något personligt riktat till mig men ni måste förstå att jag självklart blev besviken och väldigt ledsen över att mina vänner inte vill komma ned och fira min 25 års dag. Hade hoppats på en stor och rolig fest med mina samt Robins vänner. Alla tillsammans och mycket dans och party natten lång.
Jag har själv svårt att förstå er, tro mig jag försöker. Svårt att sätta sig in i någon annans situation. Ni känner som ni känner och det kan jag inte ändra på. Ni ska göra det som ni tycker är roligt.
Jag hoppas iaf att det blir en riktigt fartfylld partykväll nästa lördag med massa prit, dans och skratt. Länge sen vi träffades allihopa sådär på en utekväll. Ska bli nice.
Nu måste jag nog sova lite, sluta grubbla och få lite sömn.
Puss och kram // Madde

Inga kommentarer: