måndag 11 maj 2009

Jobbig morgon.

Sitter här hemma och borde städa som jag hade planerat igår. Men ryggen värker och säkert har jag gått och dragit på mig urinvägsinfektion som vanligt. Född med skiten. Blää så jobbigt.
Drar väl dammsugaren över golvet om ett tag så att det ser någorlunda ut. Vid 11 ska jag åka och storhandla på Maxi med Emma. Hoppas magen och ryggen känns bättre då annars blir det ingen mat idag. Inte kul att må så här och känna denna smärta som ilar i hela kroppen. Drar ned på humöret också dessvärre. Kissar 7 ggr i minuten typ. Var ingen rolig och pigg mamma imorse inte. Försöka behärska mig så gott det gick. Andades djupa andetag några gånger så gick det bättre. Milton är nu på dagis och jag kan vara grinig här hemma hur mycket jag vill. Har bara mig själv att skrika på då. Ingen annan behöver ta skada som tur är.

Lugn helg med vänner, syster, god mat, några glas vin, film och jobb.
När vi kom hem från min syster + familj i lördagskväll var man som att man blivit helad.
Fick massage på hennes massagebänk (även Robin fick lära sig lite olika knep). Sen tryckte hon ut massa onda punkter i ryggen på mig som blev så bra efteråt. Sen blev det tacos (helt ekologiskt med absolut inga E-ämnen). Efter maten gick ögonen i kors (som att jag var full). Tänkte hur fan jag skulle kunna köra hem. Massagen tog susen på mig. Men jag klarnade till och fick i mig en kopp kaffe och lite rabarberpaj med glass.
Åkte hem vid halv tio snåret för att dricka lite vin med bästis.
Milton tokdeckade i bilen på väg hem efter att ha lekt med kusinen hela dagen. Länge sen dem sågs och fick leka så länge. Tusan vad det röjdes på de där galna grabbarna. Kul.

Helande - healing - innebär att förbättra någons hälsa på andligt sätt, såsom handpåläggning, fjärrhealing mm.

Inga kommentarer: