måndag 25 maj 2009

Måndag.

Hostat sönder mina lungor idag på jobbet. Lock för öronen så inte hör man vad kunderna säger. Snorat som en gris så folk nästan undrat hur jag egentligen mår. När dagen var slut åkte jag och hämtade Milton sen vidare för att hämta upp pappa Robin på jobbet.
Gjorde en storhandling på Maxi. Nu har man mat hemma igen. Yes.
Allt är nu uppackat, jag har tagit min hostmedicin som ej hjälper något, Milton leker med alla sina gossedjur, älskling tittar på tv.
Imorgon ska jag göra ytterligare ett besök på vårdcentralen fast i storvreten denna gång och INTE här i bajstullinge. Ingen jävel där fattar ju vad man säger.
Nu är Milton crazy, spelar på högsta volym på sin synt. Jaja det får man ta det var trots allt vi som köpte den åt honom när han fyllde 2 år. Men måste försöka få honom i säng nu.
Kram

Inga kommentarer: