onsdag 13 maj 2009

Sovit i tusen år.

Herregud jag har sovit i tusen år. Trotts ont i halsen somnade jag skönt igår kväll. Halvt sittandes med massor av kuddar uppbullat, öppen mun så att jag kunde andas eftersom näsan var genomtäppt. Gick upp kl 8 och skjutsade Milton till dagis. Åkte hem och la mig igen. Sov ytterligare ca 4 timmar. Hela dagen är borta men det är det värt för att försöka må bättre. Näsan rinner fortfarande och jag är hängig, varm och blek. Jag som hade tänkt och sola lite solarium denna vecka så man får sig lite fin färg innan utgången men det blir det väl ingenting av antagligen.
Sitter just nu och försöker planera dagens middag även fast jag inte är hungrig eller sugen på ett skit men man har ju en familj att nu och måste tänka på dem. En hungrig skrutt på 3 år är inte kul att ha att göra med, Inte en hungrig kille på 24 år heller som dessutom är "kräfta" och har lite finskt temperament haha. Måste se till att komma på något att laga ihop. Funderar på hemmagjord pizza (om jag orkar). Jaja vi får se hur det blir. Kram

Inga kommentarer: