fredag 29 maj 2009

Fredag.

Blev inget av med att fix fingret igår. Får ta det på måndag. Det ä som de är.
Igår fick jag veta att jag fick semester då jag ville. Ja det är inte länge men alltid något. 1½ vecka på hela sommaren. Då gäller det att göra någonting bra utav det. Ska sätta oss ned ikväll jag och älskling för att kika igenom lite olika resemål igen. Vill vara helt säker innan vi boka något.

Helgen kommer nog bli lugn. Jobbar ju imorgon med till 19 så sen blir det nog hem och mysa med familjen. Men så rullar det på. Fyller hela 25 år på tisdag och den dagen kommer jag att fira i Rönninge hos mamma och pappa. På dagen ska vi tydligen ned till parken där och titta på Kungen och Drottningen YEAH! Haha, men det blir nog trevligt. Syster + barn kommer också dit. Tydligen lite jippo och grejer. Milton ska få vara ledig från dagis och leka med sin mamma på hennes födelsedag. På kvällen blir det middag och fika med resten av familjen dvs andra syster + familj och såklart kommer älskling efter jobbet. Fatta att man nu börjar närma sig 30. Inte längre nära 20 utan ett steg närmare 30. Men det känns bra.

I helgen blir det den traditionella tjejmiddagen med tacos och alkohol. Kanske blir det en tripp förbi restaurangernsadag om vädret tillåter. Om humöret för alla är på topp blir det säkert utgång på det. Men inget bestämt, vi tar det spontant tycke jag. Roligare så. Kanske bara sätter oss på någon uteservering och smuttar vin och snackar och har trevligt. Man vet aldrig var kvällen slutar. Alltid mysigt att träffas alla vänner tillsammans.


2 kommentarer:

My sa...

Tänk att man alltid kommer att komma ihåg din födelsedag. Hihi. Hoppas ni får en trevlig helg Kram Myran

My sa...

Tänk att man alltid kommer att komma ihåg din födelsedag. Hihi. Hoppas ni får en trevlig helg Kram Myran