lördag 23 maj 2009

Lördags eftermiddag.

Kommit hem från myskvällen med Emma och Bästis nu.
Familjen har duschat och håller på att fixa sig i ordning.
Ska till Skärholmen C för present shopping till Elias som blir 11 år på måndag.
Sen hem på middag till mamma & pappa.
God mat och efterrätt hoppas jag på.
Milton vill ha bullar och glass säger han haha.
Just nu står han och "diskar" som är ett av det stora intresset just nu.
Ska hämta ut pencilin till mitt finger nu också som aldrig vill sluta bulta och värka. Fortafarande jätte svullet. Att man blir så pass handikappad när man bara har ont i ett finger. Hela handen blir drabbad lixom.
Så skönt med en hel ledig helg för omväxlingsskull. Jobbar nästan varje lördag fram till oktober på mitt nya schema så det här är lyx må jag säga. Ska ta vara på varenda sekund. Började igår redan.
Nä nu måste jag få kläder på skrutt Milton och det blir inte lätt att behöva slita ifrån honom från "disken". Men vad gör man....
Kram från oss.

Inga kommentarer: