onsdag 6 maj 2009

Trötter.

Suck.
Tror att jag är inne i någon form att trötthetsperiod nu igen. Hoppas den inte vara länge denna gång för det orkar jag bara inte. Jag som nu äter så pass mycket vitaminer och försöker få i mig frukt och allt. Eller vem vet det kanske bara är trött-före-mensen som jag brukar bli. Alltid ska man behöva gå runt och undra för det.
Somnade före 21.00 igår och åkte hem och la mig efter lämning på dagis imorse. Var riktigt länge sedan som jag sov sådär mitt på dagen utan Milton. Brukar alltid ha något för mig att göra. Men idag var det inte ett piss på min "göra lista".
Suck igen, igår missade jag både Despret och Lost. Fy tusan vad ruttet. Min favoritdag är verkligen tisdag då båda mina älsklingsprogram är och så går jag och somnar. Robin försökte väcka mig imellanåt men jag bara sov sov soooov. Blääähäää.

Nu får jag allt ta mig i kragen och piggna till. Kanske dricka kaffe, äta en kaka, plocka lite i hemmet, frecha till mig m.m.
Kanske ska jag ta och baka "mammas bröd". Skulle ha gjort det till kalaset men kände att det inte riktigt skulle passa ihop med tacos. Men nu är jag grymt sugen på det. En färsk skiva av brödet med smör, ost och gurka på MmmmmMMMm. Ja vi får se hur det blir med det då.

Inga kommentarer: