tisdag 12 maj 2009

Halsont.



Helvetes fan vad ont jag ska ha då i min stackars hals. Så jäkla typiskt bara för att vi alla tjejer ska ut och ha kul på lördag för första gången på tusen år. Men man vet ju aldrig, kan alltid inträffa ett lite mirakel som göra att jag frisknar till tills dess. Kan ni alla hålla tummarna för det är ni snälla. Själv så försöker jag göra allt som går för att inte ha ont. Knaprat fishermans i ca 6 timmar och druckit några koppar te med honung. Allt hjälper självklart för stunden men så fort tabletten är slut kommer svedan och märken tillbaka. Jag som dessutom hade tänkt att få sova inatt, SKÖNT OCH LÄNGE, men det sprack tydligen. Nu kommer jag bara att ligga och dreggla, snyta mig och ha ont ont ont OOOONNNT!!!!! Hate it soooo much!!!!

1 kommentar:

emily sa...

nemen din stackare! Men det är ju några dagar kvar till lördag, hoppas hoppas du frisknar till och får prataja lite :)