torsdag 7 maj 2009

Drömmar.

Efter jobbet idag gick jag raka vägen upp till bokavdelningen för att köpa mig en drömtydarbok. Ja och jag hittade en jätte bra som dessutom var på REAn. Kan det bli bättre. Läste i den på tåget på väg hem. Försökte få ett svar på alla mina knasiga drömmar. Allt hemskt som jag drömt är inte negativt som jag trodde. Tex de där med att tappa tänderna kan betyda olika saker. Kan betyda att ett förhållande håller på att ta slut eller så var det någon forskning på att gravida kvinnor tydligen ofta drömmer om tandvärk och tandlossning. Jasså så är det ett graviditetstest man ska ta och göra (ööö). Får springa och köpa haha. Jag blev inte direkt smartare av det svaret.
Flygkraschen betyder att jag är orolig inför att klara det jag ålagt mig att göra. Hmm kan stämma ganska bra.
Polisdrömmen kan också betyda lite trubbel i vardagen.

Inga kommentarer: