måndag 21 juni 2010

FEST HOS SANDRA


Det blev verkligen en trevlig kväll i lördags trots att jag visste att min lilla tjej skrek hemma hos mina systrar. Gänget började med pizza och några drinkar hemma hos Sofia&Peter i solen. Det var hur mysigt och trevligt som helst. Var inte igår man satt sådär med ett glas vin i handen tillsammans med fina vänner.
Vidare till Sandra blev det vid 7 tiden (tror jag). Där bjöds det på bål och en trevlig stund på den nygjorda terassen :) Sandra fick paket och vi njöt av solen!
Mot 10 snåret brjade mitt mammahjärta tala och ville att jag skulle åka hem till min lilla bebis som hade varit så ledsen under kvällen. Beställde en taxi och den kom på 2 röda. Hoppade in och åkte hem till syster. Där var de bröllopsyra för hela slanten. Kom lagom hem till Daniels tal till Victoria. Mycket vackert och proffsigt gjort av honom.
Elvira vaknde precis när jag kom och då var hon precis den solstrålen jag är van vid. Mammas lilla skrutta hihi. Tänk så tokigt det kan bli ibland.
Även fast jag lämnade festen väldigt tidigt blev det sent ändå. Syster ville se klart bröllopet innan hon skulle skjssa hem mig.
Var väl hemma vid 1 tiden och då deckade jag med en gång.

Inga kommentarer: