fredag 18 juni 2010

DEPP :(

Suck och stön för denna för och eftermiddag. Gick i 3 timmar och letade festkläder inför imorgon. Inget kändes bra :( Visserligen köpte jag både leggings och klänning men det känns inte 100. Får ge mig ut imorgon med för inte vill jag gå på fest och känna mig obekväm Finner jag inget blir det till att stanna hemma i sängen och gråta en skvätt. Att det ska vara så jäkla svårt då. Hittade såklart massa annat som den här söta bodyn + mössan till lilla Molly och sen kavaj till Milton. Ja han hat tjatat efter en eftersom pappa Robin har flera stycken. Tur hade jag också att den var på REAN på H&M. 100 kr bara, klockrent eller vadå?! En rosa klänning till systers bröllop är också fixat nu, skönt.

Nu hemma efter ha mellanlandat hos Emma på 3 koppar kaffe :) Elvira sover fortfarande i bilstolen och jag sitter här och lyssnar på regnet som öser ned ute. Åskar och blixtrar gör det också. Fy fasen vilket trist och ruskigt väder. Usch det behövs verkligen städas här hemma men just nu är jag inte på humör för någonting. Hade kanske varit gladare om jag hittat en bra outfit till morgondagen party.

Och va fan ska man hitta på till middag då??!!??! Gaaaah vill inte äns tänka på de nu!