lördag 12 juni 2010

HÖGGRAVID!

Snart så ska denna fina vän få sitt lilla barn till världen. Inte långt kvar nu. Känner mig nog mer nervös än vad hon gör just nu tror jag haha. Herregud så spännande då... kan knappt bärja mig. Ska blir så kul att snart få träffa det lilla miraklet.

Kvällen med tjejerna hos Fia blev självklart jätte trevlig. Ätit och druckit gott precis som det ska vara. 2 glas vin räckte gott och väl för min del. Ja nu var ju Fias vinglas ganska stora också :) Vi tittade på en film på kanal+ "I skuggan av värmen". Den var riktigt bra fast väldigt hemsk. Droger och skit kan verkligen göra än knäpp. Är så lätt att bli beroende och fastna i sådant trams. Glad över att jag haft/har en fin uppväxt och fina vänner. Nu behöver det inte vara så för alla men ofta är det en sne uppväxt eller någon tragedi som hänt som gör att folk börjar hålla på med skiten. Mår man bara bra så börjar man nog inte med något som är så jävla puckat. Som sagt behöver det inte vara så för alla. Kanske har det varit så för många att man testat några gånger sen blivit beronde himla fort. Fast själv tycker jag droger är något riktigt vidrigt och håller helst avstånd från dem som använder det i sitt liv.

Godnatt!!

Inga kommentarer: