fredag 11 juni 2010

Regn.

Har delad uppfattning om de här med regnet idag.
Visst är det skönt med en regnig dag för att man ofta kan få saker gjorda inomhus då med tex städning, rensning osv. Sånt man absolut Inte vill göra en solig dag. Man får heller inte dåligt samvete om man ligger i soffan hela dagen och glor på tv och det är rätt mysigt att kunna tända ljus till middagen.
Men helvete vad deppig man blir. Segt och tröttsamt. De gråa på himmeln gör mig såååå sjukt nere. Får stop i hjärnan och ha noll koll på allting nästan haha.
Slutsats då. Jo jag vill ha SOL jämt jämt jämt. Behöver inte vara 40 grader och gassande sol men åtminstone blå och fin himmel. Mörkret gör mig tokig.

Nu står iaf kaslergratängen i ugnen (tips från bästis, hoppas fan den är god också hehe) och ungarna har dunat in på soffan. Jo precis det är sådant väder då man bara vill sova.
Till dessert tänkte jag slå till mig jordgubbar och glass trots detta gråa, trista och ruggiga väder. Har även lite dipp och grönsaker. Vilken smarrig fredagskväll då.
Puss puss.

Inga kommentarer: