onsdag 16 juni 2010

SEX I BIL.

Japp idag var jag hos frissan och klippte till mig en aning. Haha vad ruffsigt det ser ut att vara på bilderna. Han puffade till det rejält. Får se hur det blir när jag fixar till det själv imorgon. Inte fullt så ruffsigt antar jag.

Rastlös som jag blev efter att ha fått fina besked om att lilla Molly kommit till världen kunde jag ABSOLUT INTE sitta inne hela kvällen och glo. Jag, Robin, barnen och Dinko gick ut på en riktigt lång promenad. Drygt 1 mil gick vi. Vi gick dessutom i bra takt hela tiden. Då och då fick vi springryck och sprang haha. Bena kändes ganska möra när vi väl hade kommit fram till Emma&Dinko igen.
När vi gick som längst in i skogen på en skogsstig såg vi en bil längre framför oss. Dinko sa direkt att säkert är det några som åkt ut i skogen för att ha "lite kul". Haha skrattade jag bara. Men jo precis där i baksätet var det 2 personer när vi förbi bilen haha. Orka åka ut i skogen för att ha sex. Regnummret måste bara kollas upp :)

Imorgon har jag tänkt att det blir en lätt städning när vi vaknar sedan ett besök till SKHLM för shoppa.molly.present. Måste ha någon liten grej ifall vi nu kan komma och hälsa på dem. Det stora paketet får vänta tills dem är på hemmaplan. Vet precis vad det "lilla" ska bli också. Nu ska jag sova där med basta.... Puss på er!

Inga kommentarer: