tisdag 15 juni 2010

KLIPPTID

Skönt att Elvira blivit bättre från sin hosta så att vi kunde vara med på babymassagen idag. Är sista gången nästa tisdag. Tycker det har varit trevligt med denna bestämda dag och tid som jag har gått iväg för att mysa med Elvira och träffat andra bebisar och mammor. Får ta och anmäla mig till babysim i höst. Det ska verkligen bli skoj att testa på då jag aldrig gjorde det med Milton så jag har ingen aning om hur det går till. Hoppas på att alla andra mammor och bebisar bland mina vänner vill följa med på det. Då blir det nog ännu mer skojsigare.

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos min kära mor som just nu är helt svullen under ögonen + fula blåmärken. Hon skrapade bort en fläck på näsan igår hos doktorn. Men snart är hon fin igen. Till midsommar kommer du nog kunna visa dig ute igen mamma!! ;)
Trampade på i bra takt på mammas crosstrainer också. Kämpigt värre.
Men vill man bli fin får man lida pin.

Vardagligt pyssel på kvällen som matlagning och bad a barn. Nu sover båda gosgrisarna och jag och Robin ska snart se på film.
Imorgon ska snälla svärmor följa med mig in till stan för att jag ska klippa mig. Hon ska vakta Elvira så att hon inte springer iväg under tiden :) Om tiden räcker till tänkte jag även smyga in på Åhlens och titta efter en lite gåva till bästis bebis som kommer komma inom en väldigt snart framtid hihi.
Eventuellt åker jag in på fredag. Vill träffa mina fördetta kollega Maria någongång. Hört att hon jobbar då. Behöver även hitta mig en discooutfit till på lördag då Sandra min vän ska ha 25-årskalas. Party för första gången på väldigt länge. Ja bästan exakt 1 år sedan blir det. Värt att slå till på stort då med både en flaska vin och några alkoläsk!!
PUSS på er.

Inga kommentarer: