fredag 18 juni 2010

NIKE



Sommar i Sverige det är verkligen piss. Kan aldrig vara sol många dagar i sträck inte. Idag är det verkligen grått och kallt, puuuhuuuu!! Visst jag ska ändå bara gå i affärer idag men lite sol skadar aldrig ändå eftersom man blir så mycket gladare när det är ljust ute :)
Om det är någon som har lite extra pengar i plånboken som bara ligger där och skräpar någongång kan ni få köpa denna underbara NIKEdress till Elvira :) Ingen panik eftersom jag gärna vill ha den i stl 74/80 dvs runt året. Tänk vilken gosunge hon skulle bli i den. Finns på Ellos för 399 kr. Ett lite tidigt julklappstips kanske till er där ute ;)

Nu har jag packat till lillprinsen ska skall fara till Töreboda över helgen med farmor&farfar. Konstigt det kommer att känna att bara ha en liten plutt hemma under helgen. Man vänjer sig så fort med 2. Kvällen ikväll kommer nog kännas väldigt annorlunda. Va tyst och konstigt det kommer att bli. Imorgon ska jag dessutom på party så jag kommer vara helt fri från kids och eventuellt kommer jag att sova helt själv hemma. Herregud det var inte igår de.
Nu ska jag och min gosfis åka till SKHLM och leta feskläder och sen rosa byxor till min man haha. Han ska ha det på min systers bröllop i augusti då det är färgtema rosa. Milton vill nu också ha det så det blir till att leta.
PUSS!!